سه‌شنبه 28 فروردين 1403   12:31:46
اداره پذیرشاداره پذیرش
پیوند های مرتبطپیوند های مرتبط
بازديدهابازديدها
تعداد بازديد اين صفحه: 396751
تعداد بازديد از سايت: 129870402
تعداد بازديد زيرپورتال: 396751
اين زيرپورتال امروز: 14
در امروز: 11147
اين صفحه امروز: 14
                                                      
                                                 دريافت فرم اعلام مفقودي مدرك تحصيلي
فايلها
فرم اعلام مفقودي مدرک تحصيلي.docx 12.183 KB
                                                                          

                                              دريافت فرم تحويل اصل دانشنامه


فايلها
فرم تحويل اصل دانشنامه تحصيلي.doc 35.328 KB
                                          
                                                    دريافت فرم تعهد محضري              

                                                  
            
فايلها
تعهد.jpg 209.278 KB
براي مشاهده بخشنامه هاي نظام وظيفه اينجا را كليك كنيد.
براي مشاهده بخشنامه هاي آموزش رايگان و لغو تعهد اينجا را كليك كنيد.
 
  

رئيس اداره


اميرحسين خردمند

دانشگاه قم- سازمان مركزي- طبقه همكف - اتاق 115
شماره تماس: 32103445 - 025
كارشناس دانش آموختگان دانشكده هاي مديريت، علوم پايه، حقوق، پرديس و مجازي

حسن حاتمي كيا
دانشگاه قم-سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 112
شماره تماس: 32103437 - 025
كارشناس دانش آموختگان دانشكده هاي الهيات، ادبيات،
فني و مهندسي

ابوالفضل كلهر نيا
دانشگاه قم-سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 112
شماره تماس: 32103447 - 025
بايگان پرونده هاي راكد

حسين شريعتي

دانشگاه قم-سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 116
شماره تماس: 32103404 - 025
كارشناس صدور دانشنامه و مكاتبات اداري

حسين خلج

دانشگاه قم - سازمان مركزي-طبقه همكف- اتاق 115
شماره تماس: 32103403 - 025
1-      مراجعه به صفحه اصلي سامانه آموزشي گلستان دانشگاه قم  به نشاني اينترنتي  edu.qom.ac.ir 2-دريافت راهنماي ثبت نام دانشجويان ميهماني از قسمت راهنماي دانشجويان 3- ثبت اطلاعات اوليه ودريافت شماره دانشجوئي 3-      ورود مجدد به پورتال جهت تشکيل پرونده الکترونيکي (تذکر:  رشته اصلي توسط کارشناس پذيرش تعريف مي گردد) وارسال مدارک که شامل(( : الف معرفي دانشگاه مبداء – ب. موافقت دانششگاه قم   ج . کارت ملي  ح . تصوير شناسنامه د . عکس))  (مدارک کاغذي در اختيار خود دانشجو تا پايان ميهماني باقي خواهد بود ونيازي به تحويل فيزيکي آن نيست) 4 تائيد پرونده توسط کارشناس پذيرش مراجعه حضوري يا تماس با کارشناس با تلفن 32103438
2-     
- مراجعه به پورتال خود جهت انتخاب واحد. ( در بازه زماني مربوطه طبق تقويم تحصيلي دانشگاه در صفحه اول گلستان )توجه :در صورتي که در انتخاب واحد خود دچار مشکل شديد با کارشناس دانشکده مربوطه مراجعه نمائيد واز تماس يا مراجعه به اداره پذيرش خوداري گردد.
توجه : در ضمن يادآور مي­شود تمام مراحل ثبت نام ودريافت شماره دانشجوئي وتائيد آن به صورت غيرحضوري بوده واز مراجعه حضوري به اداره پذيرش خودداري فرمائيد . در پايان  ترم ميهماني وپس از ثبت وتائيد نمرات توسط اساتيد با هماهنگي کارشناس مربوطه تسويه حساب الکترونيکي در پورتال دانشجو فعال وپس از تسويه در پورتال توسط ادارات مشخص شده ريزنمرات توسط کارشناسان اداره کل (واحدي که ابتدا نامه موافقت با ميهماني را صادر نموده ) به دانشگاه مبداء ارسال خواهد شد .
*** کساني که در ترم پيش ميهمان بوده اند وداراي شماره دانشجويي  مي باشند با درج شماره دانشجوئي بروي نامه موافقت دانشگاه قم به کارشناس پذيرش آقاي خوانساري تحويل نمايند.
در صورت داشتن سوال با شماره 32103438 از ساعت 9 الي 11 صبح تماس بگيريد
اداره پذيرش ودانش آموختگان )
فرمها:
فايلها
پشت فرم گزينش جديد.jpg 353.2 KB
تعهد.jpg 209.278 KB فرم تعهد محضري براي ادامه تحصيل دانش آموختگان دوره هاي روزانه در مقطع بالاتر دانشگاه آزاد، شبانه و غيرانتفاعي
روي فرم گزينش جديد.jpg 382.709 KB
فرم اعلام مفقودي مدرک تحصيلي.docx 12.183 KB
فرم تحويل اصل دانشنامه تحصيلي.doc 35.328 KB
فايلها
قابل توجه کليه دانشجويان گرامي.docx 12.607 KB
قابل توجه کليه دانشجوياني که در شرف فارغ التحصيلي مي باشند1.pdf 218.787 KB




  شرح وظايف

1- ثبت نام اوليه از پذيرفته شدگان و تكميل پرونده تحصيلي ايشان

2- رسيدگي به وضعيت مشمولين و انجام مكاتبات لازم با حوزه نظام وظيفه مربوطه

3- صدور كارت دانشجويي

4- مكاتبات لازم با سازمان سنجش آموزش كشور در مورد اعلام مغايرت ميانگين كل و ليست اسامي پذيرفته شدگان

5- اعلام انصراف اخراج محروم از تحصيل به نظام وظيفه

6- ارسال مدارك دانشجويان انتقال يافته دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ديگر

7- انجام امور مربوط به بررسي و تطبيق وضع تحصيلي دانش آموختگان با مصوبات و تعهدات آموزشي و تكميل پرونده آنان و همچنين مطابقات وضعيت تحصيلي از نظر طول سنوات، تعداد واحدهاي گذرانيده شده و عدم مغايرت پرونده با مقررات آموزشي

8- ارزيابي صحت مدارك قبلي شامل تاييديه تحصيلي و زمان فراغت از تحصيل و غيره

9- انجام امور مربوط به صدور گواهينامه موقت و تهيه و اقدام ثبت و صدور دانشنامه پايان تحصيلات

10-                    انجام مكاتبات لازم اداري طبق مقررات با سازمانهاي دولتي

11-    ارسال ريزنمرات و تاييديه تحصيلي براساس درخواست ادارات و سازمانهاي ديگر

12-    معرفي دانش آموختگان مشمول قانون ضمن خدمت وظيفه عمومي به ناجا

13-                    معرفي دانش آموختگان رتبه اول به سازمان سنجش آموزش كشور

14-                    حفظ و حراست پرونده هاي آموزشي دانش آموختگان

آيين نامه هاي آموزشي
تمام دانشجويان موظف به دانلود آئين نامه ومطالعه آن مي باشند
دانشجوياني که در نيمسال دوم سال تحصيلي 1393-1392 با ميهماني ترم کامل ويا با ميهماني تکدرس آنها موافقت شده است مي­رساند مراحل وزمانبندي ثبت نام به شرح ذيل اعلام مي گردد :
زمان ثبت نام ،: از مورخه 24/10/1392 الي 30/10/1392
 مراحل ثبت نام :
1-      مراجعه به صفحه اصلي سامانه آموزشي گلستان دانشگاه قم  به نشاني اينترنتي  edu.qom.ac.ir 2-دريافت راهنماي ثبت نام دانشجويان ميهماني از قسمت راهنماي دانشجويان 3- ثبت اطلاعات اوليه ودريافت شماره دانشجوئي 3-      ورود مجدد به پورتال جهت تشکيل پرونده الکترونيکي (تذکر:  رشته اصلي توسط کارشناس پذيرش تعريف مي گردد) وارسال مدارک که شامل(( : الف معرفي دانشگاه مبداء – ب. موافقت دانششگاه قم   ج . کارت ملي  ح . تصوير شناسنامه د . عکس))  (مدارک کاغذي در اختيار خود دانشجو تا پايان ميهماني باقي خواهد بود ونيازي به تحويل فيزيکي آن نيست) 4 تائيد پرونده توسط کارشناس پذيرش مراجعه حضوري يا تماس با کارشناس با تلفن 32103438
3-      مراجعه به پورتال خود جهت انتخاب واحد. ( در بازه زماني مربوطه طبق تقويم تحصيلي دانشگاه در صفحه اول گلستان )توجه :در صورتي که در انتخاب واحد خود دچار مشکل شديد با کارشناس دانشکده مربوطه مراجعه نمائيد واز تماس يا مراجعه به اداره پذيرش خوداري گردد.
توجه : در ضمن يادآور مي­شود تمام مراحل ثبت نام ودريافت شماره دانشجوئي وتائيد آن به صورت غيرحضوري بوده واز مراجعه حضوري به اداره پذيرش خودداري فرمائيد . در پايان  ترم ميهماني وپس از ثبت وتائيد نمرات توسط اساتيد با هماهنگي کارشناس مربوطه تسويه حساب الکترونيکي در پورتال دانشجو فعال وپس از تسويه در پورتال توسط ادارات مشخص شده ريزنمرات توسط کارشناسان اداره کل (واحدي که ابتدا نامه موافقت با ميهماني را صادر نموده ) به دانشگاه مبداء ارسال خواهد شد .
*** کساني که در ترم پيش ميهمان بوده اند وداراي شماره دانشجويي  مي باشند با درج شماره دانشجوئي بروي نامه موافقت دانشگاه قم به کارشناس پذيرش آقاي خوانساري تحويل نمايند.
در صورت داشتن سوال با شماره 32103438 از ساعت 9 الي 11 صبح تماس بگيريد
اداره پذيرش ودانش آموختگان (16/10/1392)
لطفا به فايل پيوست مراجعه شود
فايلها
مدارک_لازم_دانشجويان_روزانه_جهت.pdf 289.902 KB
مدارک_لازم_دانشجويان_غيرروزانه_جهت.pdf 205.169 KB
مراحل صدور دانشنامه.pdf 210.586 KB
  


نام و نام خانوادگي: اميرحسين خردمند 
سمت:رئيس اداره پذيرش و دانش آموختگان

آدرس محل كار: قم بلوار الغدير، بعداز شهرك قدس، دانشگاه قم، سازمان مركزي، طبقه همكف، اتاق 115.

تلفن محل كار: 2103445-0251



شرح وظايف 

1- ثبت نام اوليه از پذيرفته شدگان و تكميل پرونده تحصيلي ايشان

2- رسيدگي به وضعيت مشمولين و انجام مكاتبات لازم با حوزه نظام وظيفه مربوطه

3- صدور كارت دانشجويي

4- مكاتبات لازم با سازمان سنجش آموزش كشور در مورد اعلام مغايرت ميانگين كل و ليست اسامي پذيرفته شدگان

5- اعلام انصراف اخراج محروم از تحصيل به نظام وظيفه

6- ارسال مدارك دانشجويان انتقال يافته دانشگاه ها و مراكز آموزش عالي ديگر

7- انجام امور مربوط به بررسي و تطبيق وضع تحصيلي دانش آموختگان با مصوبات و تعهدات آموزشي و تكميل پرونده آنان و همچنين مطابقات وضعيت تحصيلي از نظر طول سنوات، تعداد واحدهاي گذرانيده شده و عدم مغايرت پرونده با مقررات آموزشي

8- ارزيابي صحت مدارك قبلي شامل تاييديه تحصيلي و زمان فراغت از تحصيل و غيره

9- انجام امور مربوط به صدور گواهينامه موقت و تهيه و اقدام ثبت و صدور دانشنامه پايان تحصيلات

10-  انجام مكاتبات لازم اداري طبق مقررات با سازمانهاي دولتي

11-  ارسال ريزنمرات و تاييديه تحصيلي براساس درخواست ادارات و سازمانهاي ديگر

12-  معرفي دانش آموختگان مشمول قانون ضمن خدمت وظيفه عمومي به ناجا

13-  معرفي دانش آموختگان رتبه اول به سازمان سنجش آموزش كشور

14-  حفظ و حراست پرونده هاي آموزشي دانش آموختگان

 

1
تعداد بازديد اين صفحه: 209925
ديگر بخش ها درباره دانشگاه قم سامانه هاپيوندهاي مفيدارتباط با ما
آدرس پستي: قم - بلوار الغدير - بعد از شهرك قدس - دانشگاه قم
كدپستي: 3716146611
تلفن : 32103000- 025
فكس : 32854499- 025
پست الكترونيكي:
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

اداره پذيرش ودانش آموختگان-مديريت آموزش
مجری سایت : شرکت سیگما