سخت افزار:
در صورت بروز مشکل سخت افزاري براي هريک از سيستم هاي داخل دانشگاه، رفع و رسيدگي به مشکل آن طي فرآيند زير انجام مي شود:
1- تماس با واحد سخت افزار و طرح مشکل با کارشناس مربوطه
2- ارسال سيستم همراه با فرم درخواست تعمير سيستم
3- بررسي و رفع مشکل در داخل دانشگاه و اعزام سيستم به خارج دانشگاه در صورت نياز
4- ارسال دستگاه براي کاربر آن توسط واحد پشتيباني پس از رفع مشکل
5- ارسال تاييديه رفع مشکل سخت افزاري توسط کاربر سيستم به واحد پشتيباني
نرم افزار:
در صورت بروز مشکل نرم افزاري براي هريک از سيستم هاي داخل دانشگاه، رفع و رسيدگي به مشکل آن طي فرآيند زير انجام مي شود:
1- تماس با واحد سخت افزار و طرح مشکل با کارشناس مربوطه
2- رفع مشکل از طريق Remote (کنترل از راه دور) در صورت امکان و اتمام کار
3- ارسال دستگاه به واحد پشتيباني در صورت نياز براي بررسي و رفع مشکل
4- بررسي و رفع مشکل در اسرع وقت ممکن
5- ارسال دستگاه براي کاربر آن توسط واحد پشتيباني پس از رفع مشکل
6- ارسال تاييديه رفع مشکل سخت افزاري توسط کاربر سيستم به واحد پشتيباني