قابل توجه كاربران محترم اتوماسيون اداري
با توجه به بهينه سازي و ارتقاء نسخه نرم افزار مكاتبات اداري، نسخه قبلي از دسترس خارج شده است و از اين پس مي بايست با آدرس زير وارد محيط نرم افزار شويد؛
 
·        تنظيمات لازم براي ورود به سيستم مكاتبات اداري دانشگاه، براي سيستم هاي داخلي دانشگاه انجام شده است. اما براي اتصال به اين سيستم توسط لپ تاپ هاي شخصي در داخل دانشگاه و يا اتصال از طريق اينترنت خارج از دانشگاه ، مي بايست يك بار قبل از اولين ورود، فايل ­هاي زير را دانلود و نصب نماييد تا تنظيمات مورد نظر روي سيستم اعمال گردد؛
 
 
·        پس از انجام تنظيمات مورد نظر لازم است يا از طريق آدرس https://dabir5.qom.ac.ir و يا از طريق لينك موجود در صفحه اول وب­سايت دانشگاه "سامانه ها" "سيستم اتوماسيون اداري(ديدگاه) " براي ورود به اين سيستم اقدام كنيد.
 
·        نسخه جديد نرم ­افزار مكاتبات مستقل از مرورگر مي­باشد و به منظور سرعت و سرويس دهي بهتر، توصيه مي­شود به جاي استفاده ازInternet Explorer  از نسخه هاي به روز شده ي Firefox و يا Google Chrome استفاده نماييد.
 
·        براي باز شدن صحيح فايل ­هاي متن و الگوي نامه در محيط نرم افزار Word، مي ­بايست از نسخه هاي جديد نرم افزار Microsoft Office استفاده نماييد. چنانچه نسخه هاي­ قديمي نرم افزار Microsoft Office (نسخه 2007 و ماقبل) را نصب نموده ايد، لازم است آن را به نسخه ­هاي جديد(ترجيحاً 2013 و 2016) ارتقا دهيد.
 
·        در صورت استفاده از آنتي ويروس در دستگاه خود بايد آدرس http://dabir5.qom.ac.ir را در Trusted URLs آنتي ويروس دستگاه خود وارد نماييد.



در صورت مشكل در استفاده از سيستم مكاتبات با شماره داخلي 3314 يا 32103314 و 3773 يا 32103773 تماس بگيريد.
فایلهای پیوست
Didgah5.ClientTools.Installer.msi
MS-Word-reg-final.reg
راهنماي سريع استفاده از ديدگاه 5.pdf
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 101330
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما