صفحه تست خداياري
كوچك يا بزرگ كردن بخش :.منو اشيا عمودي
صفحه اصلي
اخبار
اسلایدر
اطلاعیه ها
اطلاعیه ها
پارت آدرس فوتر
پیوندهای مرتبط
تازه علمی پژوهشی
جستجو
دسته لینک اول فوتر
دسته لینک دوم فوتر
کاشی های رنگی
کاشی های فوتر
گالری تصاویر
لینک های سریع
متون عمومي
متون عمومي
منوی اصلی سایت
منوی فوتر
نظر خواهي
ورود كاربران
رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان و دانشگاه قم:

مهم‌ترين معيار انتخاب اصلح، انقلابي بودن است





رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌‌هاي استان قم گفت: اولين معيار انقلابي بودن است و بايد صرف نظر از احزاب سياسي توجه داشت که کانديداي مورد نظر انقلابي باشد.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه
هاي استان قم، حجت الاسلام والمسلمين دکتر کرمي، در نشست شوراي استاني نهاد دانشگاه‌هاي استان قم که به ميزباني نهاد رهبري دانشگاه پيام‌نور قم برگزار شد، گفت: با توجه به اينکه در آستانه‌ي دو انتخابات مهم هستيم بايد معيارهاي انتخاب اصلح براي دانشگاهيان بازگو شود.

وي افزود: اولين معيار انقلابي بودن است و بايد صرف نظر از گروه‌بندي‌هاي سياسي توجه داشت که کانديداي مورد نظر انقلابي باشد.
رئيس دفاتر نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌‌هاي استان قم تأکيد کرد: اگر معيار، انقلابي بودن و پايداري بر اصول در ميان باشد گروه‌بندي تحت عنوان اصلاح‌طلب و يا اصول‌گرا نه تنها ضرري ندارد بلکه صحنه‌ي رقابت‌ها را منطقي‌تر مي‌کند و انشا‌ءالله به سمت اتحاد و پيوستگي تحت عنوان اصول‌گرايي ـ اصلاح‌طلب پيش مي‌رويم.

وي با اشاره بر ايجاد شور انتخاباتي در دانشگاه‌ها خاطر نشان کرد: خطري که جامعه و دانشگاه‌ها را تهديد مي‌کند مسأله‌ي نفوذ است که مي‌بايست با درايت و دقت با آن برخورد کرد.

دکتر کرمي در بخش ديگر سخنان خود ضمن تسليت ايام سوگواري شهادت حضرت فاطمه زهرا(عليهاالسلام) بر حفظ وحدت در دانشگاه‌ها تأکيد کرد و گفت: متأسفانه در آستانه‌ي شهادت حضرت زهرا(عليها‌السلام) مسايل مخالف وحدت مطرح مي‌شود که بايد به آن نيز توجه ويژه داشت که مبادا اين مباحث به داخل دانشگاه‌ها راه يابد.
 
 
امتیاز دهی
 
 

~آرشیو~
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)


مجری سایت : شرکت سیگما