صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها

1390/12/4 پنجشنبه مراسم اربعين شهادت شهيد احمدي روشن در دانشگاه قم مراسم اربعين شهادت شهيد احمدي روشن امروز با استقبال گسترده دانشجويان، اساتيد و کارکنان دانشگاه قم در محل مسجد الغدير اين دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم حجت‌الاسلام ماندگاري در سخناني با بيان اينکه در جهان هستي همه موجودات فنا پذيرند، گفت: فقط يک چيز جاودانه است و آن خداوند متعال است.

اين استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به آيه‌اي از قرآن کريم و با بيان اينکه موجودات عالم دو دسته هستند افزود: يک دسته از موجودات حيات طيبه دارند، در صورتي که برخي از موجودات اينگونه نيستند و ميل به جاودانگي از جمله نيازهاي اوليه انسان‌ها مي‌باشد و رمز حيات جاودانه و ابزار عناصر جاودانگي در قرآن و عترت و اسلام است.

وي اضافه کرد: يکي از تلاش‌هاي دشمن در ايجاد ضربه به جوانان، دور کردن آنان از مسير اهل بيت(ع) و اسلام است و براي رسيدن به اهداف خود توطئه‌هايي زيادي  از جمله به شهادت رساندن جوانان و نخبگان را در پيش گرفته‌اند.

حجت‌الاسلام ماندگاري در پايان با اشاره به ويژگي‌هاي اخلاقي شهيد احمدي  روشن، اخلاص در کار را از ويژگي‌هاي بارز اين شهيد جهاد علمي عنوان کرد.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6054
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما