صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/8/15 دوشنبه نگاهي اجمالي بر برنامه‌هاي دهه ولايت به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم، در دهه ولايت مراسم‌هايي به همت ستاد غدير برگزار گرديد که در ذيل به برخي از آن‌ها اشاره مي شود:

ذبح قرباني در روز عيد قربان

در اولين روز از دهه ولايت، سنت حسنه ذبح قرباني در خوابگاه فاطميه انجام گرفت و نماز عيد قربان به امامت حجتالاسلام نادي ساعت 8 صبح برگزار شد. پس از اقامه فريضه ظهر و عصر به امامت حجت الاسلام ابوالفضلي نيز ضيافت ناهار برگزار گرديد.

 

ديدار از سراي سالمندان

دانشجويان دانشگاه قم در دومين روز دهه ولايت با در دست داشتن شيريني به ديدار سالمندان رفتند و با مهرباني و عطوفت پاي درددل هاي آنها نشستند.

اين برنامه علاوه بر اينکه موجب شادي سالمندان شد،دانشجويان را نيز متاثر و متحول نمود.

 

جشنواره آشپزي

روز يکشنبه 7/8/91 سومين روز از دهه ولايت جشنواره آشپزي غذاهاي سنتي با حضور داور صنايع غذايي خانم مهندس صفايي برگزار گرديد و در پايان از پنج نفر از برگزيدگان تقدير شد.

 

برگزاري مسابقه صد حکمت نبوي-علوي(ويژه دانشجويان)

مسابقه صد حکمت نبوي- علوي ويژه دانشجويان در روز سوم دهه ولايت بعد از اقامه نماز ظهروعصر برگزار گرديد و به پنج نفر از برندگان جوايزي اهدا شد.

 

برنامه پرسشوپاسخ دانشجويي

برنامه پرسشو‌‌پاسخ دانشجويي در رابطه با غدير و ولايت با حضور حجت الاسلام عباسي برگزار شد. در اين برنامه که يکشنبه شب در خوابگاه فاطميه و سهشنبه شب در مسجد الغدير دانشگاه برگزار گرديد به رفع شبهات در رابطه با غدير پرداخته شد.


حضور مستبصرين در جمع دانشجويان

يکشنبه شب مستبصري از کشور آرژانتين در مسجد الغدير دانشگاه و دوشنبه شب سه مستبصر از کشورهاي پاکستان،ازبکستان و يکي از ايالت‌‌هاي افريقا در خوابگاه فاطميه حضور يافتند و در رابطه با نحوه آشناييشان با اسلام و چگونگي مسلمان شدنشان صحبت کردند.


برگزاري مسابقات ورزشي

در روزهاي شنبه،يکشنبه و سهشنبه مسابقات شوتبال، دوچرخه سواري و طنابزني برگزار شد و به نفرات اول تا سوم هر مسابقه جوايزي اهدا شد.

برگزاري همايش به مناسبت دهه ولايت

به مناسبت دهه ولايت و اعياد غدير و قربان جشنهايي ويژه پسران و دختران بهترتيب در روزهاي دوشنبه و چهارشنبه در تالار شيخ مفيد برگزار گرديد.حضور مستبصر و سخنران، اجراي برنامههاي شاد و مفرح و هنرنماييهاي رزمي از مهمترين بخشهاي اين همايش بود.

 

برگزاري مسابقه صد حکمت نبوي-علوي(ويژه کارمندان و اساتيد)

مسابقه صد حکمت نبوي- علوي ويژه کارمندان و اساتيد در روز ششم دهه ولايت بعد از قرائت زيارت عاشورا برگزار گرديد و به پنج نفر از برندگان جوايزي اهدا شد.

 

برگزاري جشن به مناسبت ولادت امام هادي

در روز چهارشنبه 10/8/91 بعد از اقامه فريضه ظهرو عصر جشني به مناسبت ولادت امام هادي در مسجد الغدير و نمازخانه واحد خواهران برگزار گرديد.

 

برنامه کوهنوردي همراه با قرائت دعاي ندبه

روز جمعه 12/8/91 دانشجويان خوابگاهي پس از صعود به کوه خضر در فضايي معنوي به قرائت دعاي روحبخش ندبه پرداختند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6040
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما