صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/6/6 دوشنبه معاون سياسي امنيتي استاندار قم: حرکت به سوي علم از مقدس‌ترين حرکت‌هاست معاون سياسي، امنيتي استاندار قم گفت: هر کسي طالب علم باشد و دانش بجويد در زمره بهترين‌ها است و حرکت به سوي علم مقدس‌ترين حرکات است.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه‌هاي قم، حجت‌الاسلام عرب انصاري در مراسم افتتاح طرح ضيافت انديشه مرکز قم که در تالارشيخ مفيد دانشگاه قم برگزار شد با بيان اينکه  علم شرافت ذاتي دارد و صاحب ارزش است بيان داشت: هرکسي طالب علم باشد و دانش بجويد در زمره بهترين‌ها است و حرکت به سوي علم مقدس‌ترين حرکات است.

وي با اشاره به حضور طلاب خارجي در قم افزود: 110 کشور در قم سفير فرستاده‌اند و در جامعه‌المصطفي به تحصيل علوم ديني مي‌پردازند  و آنها بعد از اتمام تحصيل به عنوان سفيران راستين اسلام به  بلاد خود و ساير بلاد اسلامي  مي‌روند و در آنجا اسلام راستين و ناب  را معرفي مي‌کنند.

معاون سياسي و امنيتي استاندار قم در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به بيداري اسلامي که در برخي کشورها پيدا شده و نقشي که انقلاب اسلامي در آن داشته است افزود: امروزه همه مستضعفين عالم  و در همه کشورهايي که  بيداري اسلامي در آنها ايجاد شده نگاهشان به تجربه انقلاب اسلامي است و امروز ايران پناهگاه عقايد دنيا است.

 وي  با بيان اينکه در اين شرايط  بايد به  علوم روز دنيا مجهز شويم تصريح کرد: البته بايد توجه داشت علمي که همراه با تزکيه باشه  ميتواند ‌بسيار مؤثر باشد  چرا که علمي مي‌تواند راه‌گشا باشد که خودش حجاب نباشد.

 عرب انصاري با بيان اينکه امروزه در دانشگاه‌ها گرايش به معرفي و تزکيه اخلاق وجود دارد بيان داشت:  بايد بعد از فارغ التحصيلي از دانشگاه  سيري در عالم و احوال خود داشته و توجهي به خود بکنيم.

وي در پايان سخنان خود با اشاره به هفته دولت اظهارداشت: دولت کارنامه قابل قبولي را بعد از دو دوره ارائه کرده است که  نمونه آن در نمايشگاه جلوه خدمت مانگار مشهود است.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6202
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما