صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها



1391/8/14 يكشنبه مراسم تجليل از سادات دانشگاه‌هاي استان قم برگزار شد مراسم تجليل از سادات سه‌شنبه نهم آبان ماه ساعت 15 در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه هاي استان قم، مراسم تجليل از دانشگاهيان سادات استان با حضور استادان، کارکنان و دانشجويان سادات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالي استان قم در شبستان امام خميني حرم مطهر کريمه اهل بيت(ع) برگزار گرديد.

‌رئيس نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم در اين مراسم ضمن عرض تبريک اعياد بزرگ و شريف از آستان مقدسه که ميزباني جشن را پذيرفتند تشکر کرد و ابراز اميدواري کرد: در آيندهاي نزديک برنامه ديگري همراه با عقد اخوت ويژه دانشگاهيان استان قم برزار گردد.

حجت‌الاسلام دکتر کرمي با اشاره به نقش دانشگاهيان پيرامون مسئله خطير غدير افزود: دانشگاهيان به ويژه سادات مي‌بايست با هدف ترويج فرهنگ علوي در دانشگاه‌ها و مراکز آموزشي فعاليت نمايند.

وي تجليل از دانشگاهيان سادات که براي نخستين بار در جوار آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار مي‌شود را گام اول همکاري‌هاي نهاد رهبري دانشگاه‌ها با حرم مطهر دانست و گفت: اميد است اين سنت حسنه در سال‌هاي آتي نيز ادامه يابد.

در ادامه حجت‌الاسلام فرحزاد طي سخناني اهل بيت‌(ع) را صراط مستقيم خواند و با اشاره به روايتي از امام صادق(ع) تأکيد کرد: اگر کسي از اهل بيت(ع) جدا شود تمام امورش باطل است.

وي ماه ذي‌الحجه را ايام خجسته‌اي دانست که مهم‌ترين مناسبتها را در بر مي‌گيرد.

اين استاد حوزه علميه اظهارداشت: عيد غدير خم والاترين و عظيم‌ترين عيد شيعيان مي‌باشد و مي‌بايست آن را گرامي داشت.

وي گفت: دادن عيدي در روز عيد غدير يکصد برابر پاداش دارد و طعام دادن نيز برابر است با ثواب ميهماني 124 هزار پيامبر.

گفتني است مسئول روابط عمومي آستان مقدس حضرت معصومه نيز ضمن خيرمقدم به مدعوين، عيد غدير خم را گرامي‌داشت.

در پايان نيز سادات شرکت‌کننده در مراسم، مرقد مطهر کريمه اهل بيت(ع) را گلباران کردند.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5933
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما