صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها


1391/3/3 چهارشنبه جلسه اخلاق در نهاد رهبري دانشگاه قم به صورت هفتگي برگزار مي‌شود با حضور اعضاء نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه قم، جلسه اخلاق به صورت هفتگي برگزار مي‌شود.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه قم، حجت‌الاسلام دکتر کرمي در سومين نشست از اين جلسات با اشاره به آغاز ماه رجب بر ضرورت بهره‌گيري از برکات اين ماه تأکيد کرد.

مسؤول نهاد رهبري دانشگاه قم، گفت: دعاهايي که در اين ماه سفارش شده است از جناب حضرت وليعصر(عج) مي‌باشد و بنيانگذار انقلاب اسلامي نيز در ابتداي وصيت‌نامة خود از دعاي ماه رجب استفاده کرده است.

وي رجب را ماه تخلية رذائل دانست و افزود: ماه شعبان براي آراستگي معنوي و رمضان‌المبارک نيز جهت کسب فيوضات الهي مي‌باشد.

حجت‌الاسلام دکتر کرمي در بخش ديگر سخنان خود بر اهتمام ويژه در راستاي رفع نيازهاي ديگران تأکيد کرد و خاطرنشان ساخت: رفع نيازهاي ديگران تا حدي سفارش شده که مي‌توان براي انجام آن از محل اعتکاف خارج شد.

مسؤول نهاد رهبري دانشگاه قم با اشاره به جايگاه فرهنگي اين نهاد اظهار داشت: با توجه به اينکه مراجعه‌کنندگان به اين نهاد حوائج فرهنگي دارند مي‌بايست سعي خود را در برآورده کردن نيازهاي مراجعين انجام دهيم.

وي گفت: اگر کسي جهت رفع نيازهاي خود به شما مراجعه کرد در واقع رحمتي از جانب خداوند متعال است که به سمت شما سوق داده شده است.

گفتني است اين جلسات صبح چهارشنبه هر هفته برگزار مي‌شود.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5987
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما