صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/10/2 شنبه رئيس دانشگاه قم طي پيامي از استقبال دانشگاهيان تقدير کرد رئيس دانشگاه قم پيرو استقبال گسترده دانشگاهيان از پيکر شهيدان گمنام، طي پيامي از استادان، دانشجويان و کارکنان دانشگاه قم تقدير کرد.

 

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاه قم، در اين پيام آمده است:

بدين وسيله تقدير و تشکر خالصانه خويش را از دانشگاهيان دانشگاه قم براي خلق حماسه‌اي به يادماندني در تشييع و تدفين پيکرهاي پاک و ملکوتي دو شهيد گمنام دفاع مقدس ملت ايران در تاريخ دانشگاه قم، اعلام مي‌نمايم، اجر شما عزيزان که اين چنين بيعت خويش را با آرمان‌هاي امام و شهدا استحکام بخشيديد، نزد خداوند منّان محفوظ است.

بر اساس اين گزارش آيت‌ا... دکتر احمد بهشتي در اين پيام با اشاره به روز تشييع و تدفين شهيدان گمنام در دانشگاه قم مي‌افزايد:

از اين پس روز بيست و هشتم آذرماه هر سال، روز تجديد بيعت با خون پاک شهيدان والامقام و آرمان‌هاي نظام مقدس جمهوري اسلامي در دانشگاه قم خواهد بود و وجود اين قطعه زمين محل دفن اين گلگون کفنان، شعبه‌اي از سرزمين کربلا در دانشگاه قم، که چراغي براي راهنمايي مجاهدت‌هاي علمي و اخلاقي دانشگاهيان قم است.

وي در انتهاي پيام آورده است:

در پايان از کليه عزيزان در نهادها و واحدهاي مختلف دانشگاه و به ويژه فرزندان عزيزم، دانشجويان فهيم و بصير که در برگزاري اين حماسه بزرگ شرکت داشتند و موجب طنين‌انداز شدن نام و ياد شهدا در دانشگاه قم شدند، صميمانه قدرداني مي‌نمايم.

بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 5953
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما