صفحه اصلي ارتباط باما
رویدادها
1391/11/29 يكشنبه براي نخستين بار در کشور؛ اعزام بيش از يکصد زوج دانشجوي قرآني به مشهد مقدس به همت نهاد نمايندگي مقام معظم رهبري در دانشگاه‌هاي استان قم، براي اولين بار در کشور در سال جاري 106 زوج دانشجوي دانشگاه‌هاي قم به مشهد مقدس اعزام شدند.

به گزارش روابط عمومي نهاد رهبري دانشگاههاي استان قم، با هدف ترويج فرهنگ قرآني و همچنين ازدواج آسان از ميان مزدوجين دانشجوي دانشگاههاي استان قم، افرادي که حافظ قرآن کريم بودند و يا پايينترين ميزان مهريه را داشتند به مشهد مقدس مشرف شدند.

بر اساس اين گزارش، برگزاري جشن نمادين در حرم مطهر رضوي، برگزاري کارگاههاي آموزشي سبک زندگي و فرزندآوري، بازديد از فرهنگسراي زيارت و شرکت در راهپيمايي 22 بهمن از جمله برنامههاي دانشجويان در اين سفر سه روزه بود.

اين گزارش مي‌افزايد: دانشجويان دانشگاه‌هاي استان قم اولين گروه مزدوجين دانشجويي در سطح کشور هستند که در سال جاري در قالب همسفر تا بهشت به مشهد مقدس اعزام شده‌اند.

گفتني است دومين گروه از مزدوجين دانشجويي دانشگاه‌هاي استان قم در اسفند ماه سال جاري از فضاي معنوي مشهد مقدس و کارگاه‌ها و برنامه‌هاي فرهنگي اين اردو بهره‌مند خواهند شد.
بيشتر
تعداد بازديد اين صفحه: 6366
خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (Qomuniguest)

دفتر نهاد مقام معظم رهبري - دانشگاه قم
مجری سایت : شرکت سیگما