يكشنبه 9 ارديبهشت 1403   08:27:11
اخبار دانشگاه
دكتر ديرباز در مراسم اختتاميه جشنواره قرآني دانشجويان:

حاملان و حافظان قرآن، مايه افتخار كشور هستند

رييس ‌سي‌ و چهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان گفت: حاملان و حافظان قرآن باعث افتخار جمهوري اسلامي ايران هستند و كشور به اين افراد مي‌بالد.

به گزارش روابط عمومي دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمين عسكر ديرباز عصر امروز در اختتاميه سي‌وچهارمين جشنواره قرآن و عترت دانشگاهيان كه در مجتمع امين قم برگزار شد، عنوان كرد: دانشگاه قم افتخار مي‌كند كه ميزبان سي‌وچهارمين جشنواره سراسري قرآن و عترت دانشگاهيان است و برگزاري سي‌وچهار دوره از اين جشنواره كار عظيمي بود كه وزارت علوم موفق به انجام آن شده است.

وي افزود: شمع وجود قرآن به گونه‌اي است كه نايبان امام زمان(عج) و مراجع تقليد نيز خضوع و احترام بسياري نسبت به آن دارند و آيات اعظام صافي گلپايگاني، مكارم شيرازي و علوي گرگاني سلام خود را به متسابقين ابلاغ كردند.

رييس دانشگاه قم بيان كرد: زماني كه مساله ميزباني جشنواره توسط دانشگاه قم مطرح شد، مسئولان وزارت علوم استقبال كردند و در راستاي اجراي شكوهمند جشنواره حمايت كامل را انجام دادند و جوايز نفرات برگزيده را نيز تقبل كردند.

وي ادامه داد: حاملان و حافظان قرآن باعث افتخار جمهوري اسلامي ايران هستند و كشور به اين افراد مي‌بالد؛ جمهوري اسلامي ايران اين افتخار را دارد كه از قرآن و معارف اهل‌بيت(ع) تبعيت مي‌كند.

ديرباز تصريح كرد: قرآن معجزه پيامبر اكرم(ص) است و در تمام دوران‌ها و اعصار كارايي دارد و در جهان كنوني به مفسران و مجريان واقعي قرآن نياز داريم؛ به بركت جمهوري اسلامي ايران و خون شهدا؛ ايران اكنون مجري قرآن است.

وي اضافه كرد: به بركت جمهوري اسلامي ايران، قرآن و عترت جايگاه والا و ويژه‌اي پيدا كرده است ولي همچنان در ابتداي راه هستيم و بايد با بهره‌گيري از معارف قرآن و منويات مقام معظم رهبري، خادمان قرآن و عترت اهل بيت(ع) باشيم.

عکس های مرتبط :

تعداد بازديد اين صفحه: 6190
خانه | بازگشت |
Guest (Qomuniguest)

تست 1 فوتر
مجری سایت : شرکت سیگما